Dars rejasi
1-oy
-
Kirish. SMM nima?
-
Maqsadli auditoriya analizi
-
Raqobatchilarni analiz qilish
-
SMM'da maqsad qo'yish
-
Instagramda akkaunt ochish va sozlash
-
Kontent reja
-
Kontent reja (amaliyot)
-
Mobilografiya
-
Mobilografiya (amaliyot)
-
Kopirayting
-
Kopirayting (amaliyot)
-
Imtihon
2-oy
-
Canva
-
Blogging
-
Kreativ va go’ya yig’ish usullari / Dizayn va vizual kontent
-
Telegram (tgstat, teletype)
-
Influence marketing
-
Komyuniti menejment
-
Brandface
-
Fotografiya asoslari
-
Mijozlar bilan ishlash
-
Marketingda 4P tushunchasi
-
Marketingda 4P (amaliy)
-
Imtihon
3-oy
-
Target kirish terminlari (ROI, Instagram)
-
Target voronkasi (auditoriyani to'g'ri tanlash)
-
Facebook target (ADS manager, stranitsa ochish, reklamniy accaunt, Pixel)
-
Target amaliyot
-
Youtube
-
Marketing strategiya (Biznes, Mijoz, Marketing)
-
Marketing strategiya (Biznes, Mijoz, Marketing)
-
AIDA voronka
-
AIDA voronka (amaliy)
-
Jamoani boshqarish
-
Umumiy takrorlash
-
Loyiha himoyasi
Kurs o‘qituvchilari
Sevara Abdullaeva
“DATA” ta’lim stansiyasining Marketing bo'limi rahbari. Sankt-Peterburg shahrining “МПА ЕврАзЭС” universitetida ta’lim olgan. “MohirDev” ta'lim platformasining “Digital Marketing & Ecommerce” kursi o'quvchisi. Oliy ma'lumotli iqtisodchi.
Xindol Alimboyev
Oliy ma‘lumotli, Westminster Universiti talabasi. “Najot Ta’lim”, “1SONiA”, “Vatan Tibbiyot Markazi”, “Alhadaya” kompaniyalarining marketing jamoasida SMM-menejer bo'lib ishlagan. Media sohasida 2 yillik tajribaga ega.
Nargiza Xudayberganova
O’qituvchimiz TATU Urganch filiali, AKT sohasi bo'yicha kasb ta'limi yo'nalishi bitiruvchisi, Targetolog Xayot Sharapovning “Maksimal marketing” kursi o’quvchisi, SMM sohasida 2 yillik tajribaga ega, 10 ga yaqin loyihalarda qatnashgan
Dilnoza Bobojonova
UrDU “Ijtimoiy-iqtisodiyot” fakulteti 4-kurs talabasi, marketolog Shaxzod Ruzmetov va Jamila Marketing “SMM” kursi o’quvchisi, 20 dan ortiq loyihalarda qatnashgan.